Headlines News :
Home » , , » İlkokul, orta ve liseler ayrıldı

İlkokul, orta ve liseler ayrıldı

Written By Bursa Giresun on 27 Temmuz 2012 Cuma | 05:12


İlkokul, orta ve liseler ayrıldı

İlkokul, orta ve liseler ayrıldı


Yazı Boyutu

Tarih : 17.07.2012 - 12:32:21


İlkokul, orta ve liseler ayrıldı


Milli Eğitim Bakanlığı’nın
2012-2013 yılında uygulamaya sokacağı 4+4+4 diye adlandırılan ilkokul, ortaokul ve liselerin ayrılması esasına dayanan yeni eğitim sistemi nedeniyle, ilçemizdeki okullar belirlendi.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden
alınan bilgilere göre, önümüzdeki
öğretim yılı başlayacak olan eğitim döneminde 4 yıllık ilkokullar ile 4 yıllık ortaokul ve liselerin ayrımı yapılarak Milli Eğitim Bakanlığı’nca onaylandı.
Eylül ayında ders başı yapacak olan öğrenciler yeni sisteme göre okullarına devam edecekler.
İlkokulların ve ortaokulların ayrılması nedeniyle, bu yıl 1. sınıftan 4. sınıfa gidecek öğrenci ler, ilkokulda okuyacaklar.
5. sınıfa geçenler ile 6. - 7. ve 8. sınıf öğrencileri ortaokulda öğrenimgörecekler.
Orta okulu bitirenler ise lise eğitimi alacaklar.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün hazırladığı ve Bakanlığın onayladığı ilçemizdeki yeni okul düzeni şöyle:
Share this article :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Gemlik'in tek haber blogu - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template